آیا سکته قلبی در خواب یک کلاهبرداری است؟
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فصل و آدرس fasl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 21
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 15
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 955
:: بازدید سال : 8059
:: بازدید کلی : 18130
آیا سکته قلبی در خواب یک کلاهبرداری است؟

 

فهرست تداخلات دارویی کامل نیست و امکان تداخل داروهای دیگری نیز در عملکرد پروپرانولول وجود دارد. ایا تداخل دارویی داره؟ شریانهای اصلی کرونر از آئورت جدا میشوند. عروق کرونر خون را به عضله قلب میرسانند. شریانهای اصلی کرونر به شاخههای کوچکتر تقسیم میشوند که خون را به تمام قسمتهای عضله قلب میرسانند. به منظور کاهش خطرات و مقابله با عوارض جدی، روشهای مناسب برای کنترل و کاهش فشار خون، از جمله تغییر در رژیم غذایی، ورزش، کاهش استرس، و در صورت لزوم، داروها توصیه میشوند. تغییر در رژیم غذایی: مصرف یک رژیم غذایی سالم و منظم که شامل مقادیر مناسب از میوهها، سبزیجات، غلات کامل، ماهی، گوشت سفید و محصولات لبنی است. بدون شک شما در بین اطرافیان خود بیمارانی را دیدهاید که به علت سکته دچار فلج یا ناتوانی حرکتی شدهاند و متاسفانه بسیاری از آنها این عوارض را تا پایان عمر به همراه دارند. این آنزیم برای تولید کلسترول مورد نیاز است. طب سوزنی شامل تحریک نقاط ویژه ای در بدن به وسیله سوزن است که با قدمتی چند هزار ساله در دهه های اخیر مورد توجه دانشگاه ها و مجامع علمی دنیا قرار گرفته و امروز در سراسر دنیا بیماران زیادی برای درمان بیماری هایشان بخصوص بیماری های صعب العلاج به این روش درمانی روی آورده اند.

دارو ها و روش های جراحی از جمله گزینه های درمانی محسوب می گردند. یکی از روش های درمانی که می تواند به این گونه بیماران پیشنهاد کرد، طب سوزنی است. افزایش وزن ، کاهش برون ده ادرار و خستگی و تغییرات رفتاری ممکن است نشانه نارسایی قلبی باشد، در صورت بروز این نشانه ها حتما به پزشک مراجعه کنید. اما در برخی از موارد، ممکن است نیاز به داروهای کنترل فشار خون باشد. 4. بیماریهای همراه: برخی بیماریها مانند دیابت و چاقی میتوانند به افزایش فشار خون منجر شوند. در بیمارانی که از سایر داروهای ضد فشار خون استفاده می کنند ، در موارد اختلالات کلیوی ، برونکواسپاسم های غیر آلرژیک ، بیماری کبدی ، دیابت شیرین ( ممکن است علایم هیپوگلیسمی را پنهان کند ) ، تیروتوکسیکوز ( ممکن است برخی علایم بیماری را پوشش دهد) ، درخانم های باردار و در دوران شیردهی با احتیاط تجویز شود . گفته میشود که بدن فرد به حالت تعادلی جدیدی در خلال مصرف مواد مخدر میرسد که چنانچه این تعادل با مصرف نکردن مواد مخدر بهم بخورد، بدن طوری مخالف عمل مینماید و نشانههای ناخوشایندی از خود بروز مینماید. حمله قلبی: فشار خون بالا و طولانی مدت میتواند سبب شود که سرخرگها ضخیم و سفت گردند که به آن آترواسکلروز یا همان تصلب شریان گویند که به نوبه خود منجر به حملات قلبی میشود.

چینیها بر این باورند که بدن حاوی کانالهای نامرئی موسوم به مریدیان (meridians) است، که انرژی حیاتی (یانگ) و خون (یین) را برای گردش مجدد و تعادل لازم برای سلامتی به گردش در میآورند. با تمامی پیشرفت هایی که دانش پزشکی داشته است هنوز بیماری های بسیاری وجود دارد که یا درمانی نداشته یا بیمار نیازمند مصرف داروهای فراوان و طولانی با عوارض جانبی زیادی است که پاسخ درمانی مطلوبی نیز از آن حاصل نمی شود به این گونه بیماری ها، بیماری صعب العلاج گفته می شود. 1. وابستگی روحی: بدین صورت که بیمار با اصرار فراوان به دنبال مصرف مواد مخدر میرود که حالات روحی و شخصی خود را خوب و خوشایند نماید. طب سوزنی یک سیستم باستانی طب سنتی چینی (TCM) است که برای اولین بار در عصر سنگ ثبت شده است. اگر عدم تعادل ، انسداد یا سکون جریان در این دو سیستم وجود داشته باشد ، انرژی (Qi) میتواند راکد ، دچار کمبود یا بیش از حد زیاد شود در نتیجه بیماری یا صدمه به وجود بیاید.

خوشبختانه این عارضه قابل درمان است. سازمان جهانی بهداشت طب سوزنی را برای درمان بیماری های متعددی مورد تایید قرار داده است. برای آشنایی بیشتر با درمان عوارض سکته با طب سوزنی، خواندن مقاله زیر را به شما پیشنهاد می کنیم. مثل همیشه باید یادآوری کنیم که قبل از هرگونه اقدامی از مهارت متخصص طب سوزنی خود اطمینان کامل حاصل فرمایید تا نتیجه دلخواه را به دست آورید. تمامی پزشکان و متخصصان بر این باورند که افراد با وجود بیماری های قلبی و هرگونه مشکلات تنفسی و آسیب های ریوی نباید از داروی متادون استفاده کنند و اگر نیاز باشد که از این دارو استفاده نمایند باید تحت نظر متخصصان با دوز و مقدار مشخص این فرایند انجام پذیرد. ممکن است این دارو برای افراد مسن مضر باشد و عوارض جانبی شدیدتری داشته باشد. افزایش وزن و چاقی، اختلالات حافظه، بیقراری، درد شکمی، توهم، خارش پوست و عوارض جلدی و اختلال جنسی از سایر عوارض مصرف آن به شمار میرود. طبسوزنی یک درمان بسیار موثر برای بازتوانی عوارض مختلف پس از سکته از جمله فلج ناقص یا کامل یک نیمه از بدن، ناتوانی یا اختلال تکلم، اختلال بلع، اختلالات راهرفتن، افسردگی، دردهای مزمن، اختلالات دفع ادرار، اختلالات حسی و انقباضات عضلانی است و مطالعات مختلف و متعددی که توسط مراکز معتبر علمی و دانشگاهی کشورهای مختلف دنیا انجام شده، این مساله را به اثبات رسانده است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بهترین متخصص قلب و عروق تهران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



تعداد بازدید از این مطلب: 54802
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9

نویسنده : fasl56
تاریخ : چهار شنبه 25 مرداد 1402
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید